2014
№10(70) 10/2014
Використання традиційних та інноваційних форм і методів на уроках німецької мови
Фразеологічні одиниці з анімалістичним компонентом у німецькій та українській мовах
Ich und Meine Familie (5. Klasse)
Herbst. Zahlen
“Deutschland und die Ukraine. Was gibt's ahnliches?” (5. Klasse)
Вивчення мов за кордоном (бінарний урок з англійської та німецької мов)
Aufgaben zum Thema “Essen, Trinken”
Andreas macht klar Schiff
Testaufgaben (Zum Lehrwerk fur Kinder und Jugendliche. Lehrbuch 3. “Das Deutschmobil”)
Marchenfest
Кольорова вкладка – Rhein – 1
Кольорова вкладка – Rhein – 2
№11(71) 11/2014
КАБІНЕТ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
FESTE IN DEUTSCHLAND
TESTAUFGABEN (Zum Lehrwerk fur Kinder und Jugendliche. Lehrbuch 3. “Das Deutschmobil”)
DIE VERGESSENEN NAMEN DER DEUTSCHSPRACHIGEN NOBELPREISTRAGER FUR LITERATUR
ЗАСІДАННЯ ГУРТКА “FINDIGE ZWERGE”
DER NIKOLAUSTAG
ФАХОВИЙ СЕРВЕР - QUIZ IST EIN LEBEN
Кольорова вкладка - KALENDER 2015 - 1
Кольорова вкладка - KALENDER 2015 - 2
№12(72) 12/2014
Знати іноземні мови – бути успішним у житті!
Кабінет іноземної мови — творча лабораторія викладача
Хто ж він — сучасний, досвідчений викладач?
Країни, мов и яких вивчаються. Мистецтво
Agrarpolitik der okologischen Landwirtschaft in den deutschspachigen Landern und der Ukraine
Перелік статей, надрукованих у 2014 році
Фаховий сервер - Quiz ist ein Leben
БОНУСНИЙ НОМЕР №2- Золотые правила учительской похвалы. Видео урок от Издательской группы «Основа»
БОНУСНИЙ НОМЕР №2- Сценарій свята «За твою і мою свободу…»
БОНУСНИЙ НОМЕР №2- Сценарій свята «За твою і мою свободу…» - ПРЕЗЕНТАЦІЯ
БОНУСНИЙ НОМЕР №2- «Помічник учителя» - це збірка бланків, зразків для звітності вчителя-предметника в електронному вигляді
2015
№1(73) 1/2015
Підбиваємо підсумки
Формування в учнів комунікативної компетенції на початковому етапі
Essen und Trinken
Materialien zum Thema “Sport”
Lesetexte mit Aufgaben
Testaufgaben (Zum Lehrwerk fur Kinder und Jugendliche. Lehrbuch 3. “Das Deutschmobil”)
Перегук геніїв. Міжкультурна взаємодія: Леся Українка та Генріх Гейне
Переклади романтичних віршів
Кольорова вкладка - Indikativ Passiv – 1
Кольорова вкладка - Indikativ Passiv – 2
№2 (74) - Лютий 2015
У співавторстві з учителями
Методи формування навичок читання на середньому етапі вивчення німецької мови
Lwiwer Geschichte. In der Apotheke
Essen und Trinken
In der Deutschstunde
Wir suchen nach uns selbst in unseren Genies
Osterreich als Reiseland
Karneval
Quiz “Der Mensch”
Das ABC — Fest
Кольорова вкладка - Modalverben
Кольорова вкладка – Imperativ
№3 (75) - Березень 2015
Методи формування навичок читання
Berlin ist die Hauptstadt Deutschlands
Ostern in Deutschland
Freizeit und Hobbys. Was machst du gern in der Freizeit?
Wir feiern Ostern
Reime und Gedichte zu den Feiertagen
Leseverstehen
Lernen — Spielen
Перегук геніїв. Міжкультурна взаємодія: Леся Українка та Гейнріх Гейне
Переклади романтичних віршів
Кольорова вкладка - Plural der substantive – 1
Кольорова вкладка - Plural der substantive – 2
Актуальні діалоги - Пенсія за вислугу років для педагогічних працівників
Актуальні діалоги - Як утримати дитячу увагу? Труднощі та помилки в сімейному вихованні: причини й наслідки. Тренінгове заняття з дітьми з родин вимушених переселенців
Актуальні діалоги - Як запобігти зриванню уроків дітьми?
№4 (76) - Квітень 2015
Про проведення державної підсумкової атестації учнів у 2014/2015 навчальному році
“Geburtstag”. Таблиця множення та ділення (бінарний урок, 2-й клас)
Deutschland (бінарний урок)
Фірмові страви з усього світу
Використання елементів ейдетики як методу розвитку пам'яті школярів на уроках іноземної мови
Aufgaben zu den Themen (5. Klasse)
Eine Stadt, drei Lander
Wettbewerb “Der beste Deutschkener”
Фаховий сервер - Методичні розробки уроків з країнознавства за підручником “H@llo, Freunde!” С. Сотнікової та Т. Білоусової 6-й клас (другий рік навчання)
Кольорова вкладка – Basel – 1
Кольорова вкладка – Basel - 2
«Німецька мова в школі» №5 (77) - Травень 2015
Інформаційно-комунікаційні технології на уроках іноземної мови (теоретично і практично)
Навчання діалогічного мовлення
Was mache ich Gern (5. Klasse)
Тiere (5. Klasse)
Ich Trage Rocke (2. Klasse)
Joseph Von Eichendorff (1788-1857)
Deutschsprachige Lander
Wettbewerb “Deutsch mit Spass”
Solomija Kruschelnytska die Beruhmteste Sangerin des XX. Jhs., die Treue Tochter der Ukraine
Кольорова вкладка – ELBE – 1
Кольорова вкладка – ELBE – 2
«Німецька мова в школі» №6 (78) - Червень 2015
Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами проектного навчання
Praktische Mnemotechnik
Das Taschengeld (8 Klasse)
Reise und Reiseprospekte (9. Klasse)
Reise durch die Deutsche Marchenstrasse
Materialien zum Thema “Sommerferien”
Spiele im Deutschunterricht
Deutschland und die Ukraine
Peter hat Geburtstag Heute
Презентація - Reise Durch die Deutsche Marchenstrasse
БОНУСНИЙ НОМЕР №3_2015-Вишивко, Вишиваночко! Свято-конкурс української вишитої сорочки
БОНУСНИЙ НОМЕР №3_2015- Презентація - Вишивко, Вишиваночко! Свято-конкурс української вишитої сорочки
БОНУСНИЙ НОМЕР №3_2015 - Особливості роботи з агресивними дітьми
БОНУСНИЙ НОМЕР №3_2015 - ЯК ДІЯТИ В КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ
БОНУСНИЙ НОМЕР №3_2015- Презентація - ЯК ДІЯТИ В КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ
БОНУСНИЙ НОМЕР №3_2015 - Хмарні технології в навчальному процесі
«Німецька мова в школі» №7 (79) - Липень 2015
Інтерактивне навчання як один із основних шляхів розвитку комунікативної активності та креативного мислення учнів на уроках німецької мови
Використання навчальних ігор для підвищення ефективності вивчення іноземної мови на початковому етапі
Доцільність і особливості використання відеофільмів на уроках німецької мови
Інтерактивні вправи та сучасні методики навчання другої іноземної мови
Використання прислів’їв на уроках як засіб підвищення мотивації школярів до вивчення німецької мови
Кабінет німецької мови в дії
Створення умов для формування ключових компетентностей учнів на уроці німецької мови, як другої іноземної мови (з досвіду роботи)
Інноваційні технології — шлях до удосконалення уроку та розвитку творчої особистості вчителя й учня
Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу
«Німецька мова в школі» №8 (80) - Серпень 2015
Підбиваємо підсумки
EdCamp — новий формат для творчого вчителя
Ті, кому потрібен 1 млн доларів, — на старт, увага, руш!
In der Freizeit
Київ — столиця України
Екскурсія залами музею
Die goldene Gans
Фаховий сервер - Aufgaben zum Lesen und Horverstehen - 1
«Німецька мова в школі» №9 (81) - Вересень 2015
Наш кабінет — фортеця знань
Наративний підхід до навчання іноземної мови
Sport: Pro und Kontra
Musik
Marchen — kein alter Hut
Плекаємо таланти!
Deutsch lernen - Land und Leute kennen lernen
Wissenstoto “Deutschland-land und Leute” (klasse 10)
Кольорова вкладка – Infinitivgruppen
Кольорова вкладка - Wortfolge im einfachen Satz
«Німецька мова в школі» №9 (81) - Вересень 2015
Наш кабінет — фортеця знань
Наративний підхід до навчання іноземної мови
Sport: Pro und Kontra
Musik
Marchen — kein alter Hut
Плекаємо таланти!
Deutsch lernen - Land und Leute kennen lernen
Wissenstoto “Deutschland-land und Leute” (klasse 10)
Кольорова вкладка – Infinitivgruppen
Кольорова вкладка - Wortfolge im einfachen Satz
«Німецька мова в школі» №10 (82) - Жовтень 2015
Конкурс «Народний Спікер» — ДОСВІД+ПОВАГА+СУПЕР-ПРИЗ
Домашнє читання
Schewtschenko und Goethe — zwei Genies, zwei Schicksale…
Was ist die Schule fur mich?
Aufgaben zum Lesen und Horverstehen
Arbeitsblatter zu den Themen (Використання робочих листів на уроках німецької мови як способу формування мовного портфоліо учнів)
Quiz “Berufe”
Кольорова вкладка - Wo kann man arbeiten?
Кольорова вкладка – Berufe
«Німецька мова в школі» №12 (84) - Грудень 2015
“Quiz ist ein Leben”. Вступ
Deutschsprachige Lander
Grimms Marchen
Natur
Tiere im Zoo
Sommerquiz
Herbstquiz
Winterquiz
Essen und Trinken. Lebensmittel
Fragen in allen Bereichen
Scherzfragen
Висновки
БОНУСНИЙ НОМЕР №4_2015(12) - Маленькі секрети великого успіху
БОНУСНИЙ НОМЕР №4_2015(12) - Готуємось до Нового року. Вітальні листівки власноруч
БОНУСНИЙ НОМЕР №4_2015(12) - Свято наближається. Святкуй разом зі світом
БОНУСНИЙ НОМЕР №4_2015(12) - «Ми діти квітучої України»
БОНУСНИЙ НОМЕР №4_2015(12) - «Організація кооперативної діяльності учнів засобами мережевих технологій»